Impact coronavirus
Maatregelen van Previder
Onze onderneming is erop ingericht om klanten 24 uur per dag, 7 dagen in de week te kunnen bedienen. Wij kunnen op elk moment van de dag en vanaf elke locatie onze klanten voorzien van support en technische ondersteuning. We voeren onze werkzaamheden zoveel mogelijk remote uit. Waar collega’s niet kunnen thuiswerken spreiden we de werktijden en met 2 locaties in Nederland zijn onze collega’s verspreid, We volgen hiermee het advies van het RIVM en waarborgen de continuïteit van jouw organisatie.
Impact eigen organisatie
We kunnen ons voorstellen dat de maatregelen gevolgen hebben binnen jouw organisatie. Previder kan helpen, ook in crisissituaties zoals deze. Heb je ondersteuning nodig op het gebied van thuiswerken of IT-beheer, neem dan gerust contact met ons op.
Meer weten?
Lees hier alles over:
-IT oplossingen voor de zakelijke markt
-IT security
-Managed Services
Wil je direct contact opnemen? Je kunt ons bereiken via info@previder.nl, op 088 - 332 3333, of via onze contactpagina.