Cloud
Phone Systems
Meer over Phone Systems
Bellen via de cloud
Wat is cloudtelefonie?
Cloudtelefonie, is een communicatietechnologie waarbij telefoongesprekken worden verzonden via het internet in plaats van analoge telefonienetwerken. Spraak wordt dus omgezet in digitale gegevens. Bij cloudtelefonie worden de telefoongesprekken gehost in de cloud. Previder gebruikt voor zijn Cloudtelefonie-oplossing het platform Pascom One.
Met een softwaretoepassing kun je bellen zoals je dat gewend bent. Via je mobiel, een vaste telefoon of via je computer.
We bieden de mogelijkheid om een vast tarief te betalen voor alle belkosten, zodat de telefoniekosten voorspelbaar zijn.
Cloudtelefonie bevat alle functionaliteiten gericht op het ondersteunen van callcenter-activiteiten, zoals een wachtrij, welkomstteksten, gespreksopname en callcenter-integratie.
Je kunt kiezen voor integratie met het Customer Relationship Management (CRM) systeem. Zo houdt je zicht op alle communicatie en klantinteracties.
Altijd bereikbaar op één nummer, ongeacht het apparaat. Je combineert de functionaliteit van een vaste telefoon met mobiele apparaten. Dit omvat identiteit/nummerweergave, bellen, gebeld worden, voicemail, gespreksbediening, zakelijk of privégebruik en gebruikersprofielen.
Phone Systems, de communicatieoplossing van Previder
Phone Systems, oftewel cloudtelefonie van Previder, biedt een complete communicatie-oplossing vanuit de cloud op basis van Pascom One. Naast uitgebreide telefonie functies biedt de dienst chat en videobellen en integraties met CRM-pakketten. Het is een complete set aan tools voor de meest efficiënte bedrijfscommunicatie, zowel intern als extern. Cloudtelefonie is een krachtig middel voor bedrijven om de communicatiebehoeften te vervullen en succesvol te opereren in de moderne zakelijke omgeving.
Waarom cloudtelefonie via Previder?
- Al meer dan 20 jaar actief met IP Telefonie
- Telco status
- Eigen telefonie-specialisten
- Totaalleverancier voor IT en Telefonie
Werken op afstand
Cloudtelefonie biedt organisaties vele voordelen. Allereerst stelt het bedrijven in staat om flexibel en schaalbaar te zijn, waarbij de infrastructuur eenvoudig kan worden aangepast aan de groeiende behoeften van het bedrijf. Dankzij de cloudgebaseerde aanpak van telefonie kunnen medewerkers overal ter wereld toegang krijgen tot het telefoonsysteem, waardoor de mobiliteit wordt vergroot en het werken op afstand wordt gefaciliteerd ook als het gaat om videobellen, bestandsdeling en schermdeling.
Kostenbesparing
Een ander voordeel is de kostenefficiëntie die cloudtelefonie met zich meebrengt. Wanneer je telecommunicatie via de cloud laat lopen kun je, afhankelijk van het aantal gebruikers, veel kosten besparen. Bellen via de cloud is namelijk flexibel, veilig en relatief goedkoop. Ook hoef je als organisatie niet meer te investeren in dure fysieke hardware en kun je profiteren van een zeer interessant ‘concurrent user’ licentiemodel. Ook een vast tarief voor telefoniekosten behoort tot de mogelijkheden. Dit zorgt voor voorspelbare en lagere structurele kosten.
Hoe ziet de implementatie van cloudtelefonie eruit?
De implementatie van cloudtelefonie is eenvoudig. We brengen eerst de behoeften van jullie organisatie in kaart en bepalen welke functionaliteiten en opties er nodig zijn. Vervolgens stellen we een ontwerp en implementatieplan op, waarbij de configuratie van de telefooncentrale, gebruikersprofielen en integraties met andere systemen zoals CRM worden vastgesteld. Vervolgens voeren we het implementatieplan uit en testen we de implementatie. Ben je al klant bij Previder? Cloudtelefonie kun je gemakkelijk afnemen naast de bestaande IT-diensten.
Voor wie is cloudtelefonie geschikt?
Cloudtelefonie is geschikt voor zowel kleine als grote organisaties (vanaf 4 concurrent users). De dienst wordt volledig gemanaged door Previder en gegarandeerd middels een SLA. Na de initiële inrichting wordt de dienst in beheer genomen.
Phone Systems in de praktijk
Wat zijn de mogelijkheden rondom cloudtelefonie?
Cloud telefonie voor jouw sector
De cloud telefonie-dienst van Previder sluit aan op de specifieke behoeften van verschillende marktsegmenten.
Phone Systems voor de zakelijke markt
Voor de zakelijke markt biedt cloudtelefonie cruciale flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor bedrijven snel kunnen inspelen op veranderende behoeften zonder de last van fysieke infrastructuur en hoge kosten.
Phone Systems voor de zorg
Voor de zorgsector is cloudtelefonie van belang vanwege de verbeterde communicatie tussen zorgmedewerkers.
Phone Systems voor corporaties
In de woningcorporatie markt is cloudtelefonie van onschatbare waarde vanwege de mogelijkheid om efficiënter te communiceren en tegelijkertijd operationele kosten te verlagen door de flexibiliteit van een cloudgebaseerd systeem.
Phone Systems voor ontwikkelaars
Als softwareontwikkelaar profiteer je bij cloudtelefonie van de schaalbaarheid en integratiemogelijkheden met andere cloudservices. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de complexiteit van infrastructuurbeheer.