Cloud

Phone Systems

Phone systems, oftewel cloudtelefonie, is een totaalcommunicatie-oplossing die telefonie en samenwerkingsdiensten combineert. Cloudtelefonie groeit mee met jouw organisatie. Ontdek hier alles over cloudtelefonie.
Neem contact op

Wat is cloudtelefonie?

Cloudtelefonie, is een communicatietechnologie waarbij telefoongesprekken worden verzonden via het internet in plaats van analoge telefonienetwerken. Spraak wordt dus omgezet in digitale gegevens. Bij cloudtelefonie worden de telefoongesprekken gehost in de cloud. Previder gebruikt voor zijn Cloudtelefonie-oplossing het platform Pascom One.

Neem contact op

Softwaretoepassing

Met een softwaretoepassing kun je bellen zoals je dat gewend bent. Via je mobiel, een vaste telefoon of via je computer.

Flat fee

We bieden de mogelijkheid om een vast tarief te betalen voor alle belkosten, zodat de telefoniekosten voorspelbaar zijn.

Callcenter-integratie

Cloudtelefonie bevat alle functionaliteiten gericht op het ondersteunen van callcenter-activiteiten, zoals een wachtrij, welkomstteksten, gespreksopname en callcenter-integratie.

CRM-integraties

Je kunt kiezen voor integratie met het Customer Relationship Management (CRM) systeem. Zo houdt je zicht op alle communicatie en klantinteracties.

Vast-mobiel integratie

Altijd bereikbaar op één nummer, ongeacht het apparaat. Je combineert de functionaliteit van een vaste telefoon met mobiele apparaten. Dit omvat identiteit/nummerweergave, bellen, gebeld worden, voicemail, gespreksbediening, zakelijk of privégebruik en gebruikersprofielen.

Phone Systems, de communicatieoplossing van Previder

Phone Systems, oftewel cloudtelefonie van Previder, biedt een complete communicatie-oplossing vanuit de cloud op basis van Pascom One. Naast uitgebreide telefonie functies biedt de dienst chat en videobellen en integraties met CRM-pakketten. Het is een complete set aan tools voor de meest efficiënte bedrijfscommunicatie, zowel intern als extern. Cloudtelefonie is een krachtig middel voor bedrijven om de communicatiebehoeften te vervullen en succesvol te opereren in de moderne zakelijke omgeving.

Waarom cloudtelefonie via Previder?

  • Al meer dan 20 jaar actief met IP Telefonie
  • Telco status
  • Eigen telefonie-specialisten
  • Totaalleverancier voor IT en Telefonie

Werken op afstand

Cloudtelefonie biedt organisaties vele voordelen. Allereerst stelt het bedrijven in staat om flexibel en schaalbaar te zijn, waarbij de infrastructuur eenvoudig kan worden aangepast aan de groeiende behoeften van het bedrijf. Dankzij de cloudgebaseerde aanpak van telefonie kunnen medewerkers overal ter wereld toegang krijgen tot het telefoonsysteem, waardoor de mobiliteit wordt vergroot en het werken op afstand wordt gefaciliteerd ook als het gaat om videobellen, bestandsdeling en schermdeling.

Kostenbesparing

Een ander voordeel is de kostenefficiëntie die cloudtelefonie met zich meebrengt. Wanneer je telecommunicatie via de cloud laat lopen kun je, afhankelijk van het aantal gebruikers, veel kosten besparen. Bellen via de cloud is namelijk flexibel, veilig en relatief goedkoop. Ook hoef je als organisatie niet meer te investeren in dure fysieke hardware en kun je profiteren van een zeer interessant ‘concurrent user’ licentiemodel. Ook een vast tarief voor telefoniekosten behoort tot de mogelijkheden. Dit zorgt voor voorspelbare en lagere structurele kosten.

Hoe ziet de implementatie van cloudtelefonie eruit?

De implementatie van cloudtelefonie is eenvoudig. We brengen eerst de behoeften van jullie organisatie in kaart en bepalen welke functionaliteiten en opties er nodig zijn. Vervolgens stellen we een ontwerp en implementatieplan op, waarbij de configuratie van de telefooncentrale, gebruikersprofielen en integraties met andere systemen zoals CRM worden vastgesteld. Vervolgens voeren we het implementatieplan uit en testen we de implementatie. Ben je al klant bij Previder? Cloudtelefonie kun je gemakkelijk afnemen naast de bestaande IT-diensten.

Voor wie is cloudtelefonie geschikt?

Cloudtelefonie is geschikt voor zowel kleine als grote organisaties (vanaf 4 concurrent users). De dienst wordt volledig gemanaged door Previder en gegarandeerd middels een SLA. Na de initiële inrichting wordt de dienst in beheer genomen.

Neem contact op

Cloud telefonie voor jouw sector

De cloud telefonie-dienst van Previder sluit aan op de specifieke behoeften van verschillende marktsegmenten.

Phone Systems voor de zakelijke markt

Phone Systems voor de zorg

Phone Systems voor corporaties

Phone Systems voor ontwikkelaars

Phone Systems voor de zakelijke markt

Voor de zakelijke markt biedt cloudtelefonie cruciale flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor bedrijven snel kunnen inspelen op veranderende behoeften zonder de last van fysieke infrastructuur en hoge kosten.

Lees meer

Phone Systems voor de zorg

Voor de zorgsector is cloudtelefonie van belang vanwege de verbeterde communicatie tussen zorgmedewerkers.

Lees meer

Phone Systems voor corporaties

In de woningcorporatie markt is cloudtelefonie van onschatbare waarde vanwege de mogelijkheid om efficiënter te communiceren en tegelijkertijd operationele kosten te verlagen door de flexibiliteit van een cloudgebaseerd systeem.

Lees meer

Phone Systems voor ontwikkelaars

Als softwareontwikkelaar profiteer je bij cloudtelefonie van de schaalbaarheid en integratiemogelijkheden met andere cloudservices. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de complexiteit van infrastructuurbeheer.

Lees meer
  • Kom direct in contact over cloudtelefonie.
NIS2 zorgplicht
8 jan. 2025

De Zorgplicht van de NIS 2.0 richtlijn: Wat je moet weten

De zorgplicht onder de NIS2-richtlijn is een essentiële stap richting betere digitale weerbaarheid; in dit artikel ontdek je wat deze verplichting inhoudt en hoe jouw organisatie hieraan kan voldoen.
Lees meer
Registratieplicht nis2
13 nov. 2024

De registratieplicht van de NIS2: Wat je moet weten

Dit blog gaat in op wat de registratieplicht van de NIS2 inhoudt, hoe het proces werkt en waarom eHerkenning hierbij een sleutelrol speelt.
Lees meer
Datacenter man
11 nov. 2024

Gaan we met onze datacenters ooit tegen limieten aanlopen?

De technologische ontwikkelingen gaan snel, met als absolute koploper de stormachtige opkomst van AI. Dat roept vragen op over de capaciteit van de datacenters waar al die data moet worden verwerkt en opgeslagen.
Lees meer
Previder
Contact opnemen
Interesse in cloud telefonie van Previder? Neem direct contact op voor advies op maat!
Contact opnemen
Contact opnemen